在香港生活除左工作繁忙同工時長之外,仲加埋近排社會上嘅事,形成左大量壓力而令自己不自知,會在不知不覺間甩多左頭髮,當到發現時候已經太遲了。
.
經朋友介紹之下認識 ERiiS 品牌,由意大利製造🇮🇹、西草本🌿成份既「救髮神水」,包括意大利防脫髮洗頭水&護髮素,試左7日頭髮真係甩小左,如果各位都有壓力,從而令到頭髮有整體髮量稀薄的情況,我誠意推介比大家。
.圖像裡可能有1 人、微笑中
❣️ERiiS 意大利防脫髮洗頭水 200ml
👩女士系列
針對壓力、懷孕、減肥、血液循環減慢等脫髮原因,刺激真皮細胞活性 , 刺激頭皮微循環的靜脈通路作用,減少炎症,從而有助於減少皮脂溢出,為頭髮纖維提供水分。
.未提供相片說明。
👦男士系列
針對遺傳、荷爾蒙、壓力或年齡增長等脫髮原因,增加毛囊的尺寸增加並且在真皮中更好地穩固髮根,降低促炎細胞因子水平。
.
❣️ERiiS 意大利防脫髮護髮素 125ml
以植物成分 Jojoba oil 可可芭油撫平毛鱗片、中和靜電,讓頭髮順滑、貼服,天然保濕元素 Ceramide A2 (細胞間脂質),鞏固頭髮組織,於頭髮表面形成保護層,徹底修護及强化受損及脆弱髮質。
.
🔹去油 🔹去屑 🔹固根 🔹強囊 🔹厚髮
.圖像裡可能有顯示的文字是「 BEFORE AFTER 」